бронювання номерів на базі відпочинку Арматі, Кирилівка.

З 10 січня в 10.00 можна здійснити романтичну вечерю, також можна бронювати невеликі заїзди 2-3 дня якщо є такі вікна (передоплата 100% в цьому випадку).

 

      Бронювання бажано здійснювати заздалегідь, вартість уточнювати за 2 тижні до бронірованія.Адміністрація бази має право протягом сезону регулювати ценновую політику (тільки не для номерів які зробили 100% передоплату, забронювали номер).

Сума броні становить 10% від усієї вартості заїзду або оплата за один день проживання, узгоджується з адміністрацією бази.

Без передоплати бронь на номер на основі не здійснюється !!! Якщо ви забронювали номер і протягом трьох днів не надійшла передоплата, тимчасова бронь анулюється !!!

Постійним клієнтам гнучка система знижок (можливий розгляд ваших пропозицій).

Вартість номерів . Фотографії номерів .

Бронювання здійснюється в будь-якому відділенні Приватбанку або через термінал на рахунок бази:

5169 3305 1800 7841 5363 5420 1198 4938

Невматий Віталій Володимирович (фізична особа підприємець)

АТ КБ "Приватбанк"

Р / с 26001055719036

ЄДРПОУ 14360570

МФО 313399

Невматий Віталій Володимирович, інн 2813505554, фізична особа підприємець

Після того як зробите передоплату обов'язково повідомте, подивіться щоб ваші дати на сайті поміняли колір (c зеленого на червоний)


П равіла бронювання номера

1. Для того щоб забронювати номер, Вам необхідно уважно ознайомитися з наявністю вільних місць в сітці бронювання (червона клітинка - заброньовано, зелена клітинка - тимчасова бронь).

2. Бронювання здійснюється на період не менше 5 діб. При бронюванні номера замовлення потрібно ставити впритул один до одного (день виїзду попередніх відпочиваючих повинен збігатися з Вашим заїздом).

3. Заповніть форму бронювання (ПІБ, контакти), відзначте дати заїзду / виїзду в сітці бронювання і натисніть кнопку "забронювати".

4. Вам на E-mail (електронну пошту), прийде лист про Підтвердження заявки на бронь. Підтвердіть її, як тільки Ви це зробили, в сітці бронювання ваша бронь відобразиться зеленим (клітинки будуть зелені).

5. Після цього Вам необхідно зробити передоплату (одна доба проживання). Як тільки справили передоплату, повідомте будь-яким зручним для Вас способом (по телефону, смс, на Е-mail). Передоплату можна зробити на протязі 3-х календарних днів. Ваша броня змінюється на червону, це означає, що Ви забронювали номер і закріпили його за собою. Передоплата входить у вартість номера.

При відмові від броні (з будь-яких причин), відразу як тільки стало Вам відомо, повідомте адміністрації. У цьому випадки знімається бронь, на сітці бронювання і чекаємо наступного бронювання. Якщо хто то забронював все дати які були заброньовані у Вас, то бронь повертається 100% (за мінусом банківських послуг). Якщо бронювання не відбулося, то бронювання не повертається.


Так само, якщо Ви приїхали на базу відпочинку і зробили 100% оплату і з яких-небудь причин Ви не добули до кінця відпочинку. Бронь знімається на сітці бронювання і якщо ці дати були заброньовані, оплата повертається 100% (за мінусом банківських послуг).


При поселенні в номер (незалежно на який термін) здійснюється 100% оплата (за мінусом передоплати). За половині, по днях оплата не береться !!!


Заїзди від 2-5 діб бронюються, якщо таке можливо, тільки в телефонному режимі. Ваша заявка теж буде відображатися на сітці.

Якщо щось не виходить, виникли питання, телефонуйте за телефонами:

  +38 067 915 56 56 (Kyivstar)

+38 050 013 50 58 (MTC)

+38 067 915 56 56 (Viber)

v.nevmaty@ukr.net (Ел. адреса)